Vilket väder

Sitter ute på däcket, Adam sover gott i vagnen. Jag sitter i tunna haremsbyxor och ett linne. Smörjt in ansiktet då det började strama lite. Vilket härligt vårväder. Så himla skönt. Jag får så mycket mer energi. När Adam vaknar r det matdags.

Sen är det dags att börja så smått med middagen. Kyckling fajhitas (stavning?) med massa grönt och tzasikisås! Mums.

Adam var så himla duktig på simningen idag. Han vågade mycket mer, tog för sig. Han sprattlade och slog med armar och ben så det skvätte på han själv, mig och grannen ;) vår lilla räka! Och inget gruppskrik i omklädningsrummet efteråt heller. En dröm badstund helt enkelt.

Imorgon är det parken som gäller för öppna förskolan :)

Och Andreas sa att han skulle försöka komma nästa gång på babysimmet med. Det skulle varit toppenkul:)

Nej nu ska jag återgå till mitt solande, mjölken i brösten kan inte bli överkokt väl?? !! :)

Sorry för de dåliga bilderna, men de är fotograferade från kamerans display !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0