1,2,3.....10?!

Idag har Adam varit en del av oss i 10 veckor. Dagarna springer förbi , nätterna känns fortfarande handla mycket längre! Hoppas på bättre nätter snart dock. Hoppet finns alltid..
Vi hade i alla fall en jättemysig morgon .. Vid halv 6-6 så var Adam väldigt orolig i sängen. Gnydde och gjorde en massa ljud, vred och skruva sig. Så jag la honom bredvid mig i sängen (i mitten, mellan min och Andreas plats). Han blev lugn och stilla direkt och sov sen som en stock till vid 8.. Så himla mysigt att ha honom där. Så nära. Så brukar jag försöka gosa lite med honom . Verkar som även han tycker det är mysigt.. Han vill gärna ligga nära så han kan känna en. Han rör gärna lite i mitt ansikte och på armen.. Älskade unge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0