7 dec + 7 feb = 2 månader

REDAN??!! Var tog dessa 9 veckor, eller 2 månader vägen. Adam är så stor nu om man jämför med någon vecka sedan. Han snackar (en massa olika ljud och småskrik) och sträcker sig efter olika leksaker (mest och speciellt efter en spelande/lysande blomma på skötbordet). Så kul att se när han blir exalterad och sprattlar på i 110%.. Han har alltid varit stark i nacken men blir starkare och starkare även där.. Måste ge beröm till Adam , han har varit toppenduktig vad gäller skrik på kvällarna (så förhoppningsvis har han inte lika ont i magen mer).. Så mycket lugnare kvällar. Han är också väldigt duktig (blir bättre och bättre) på att somna och sova i sin egen säng.. Han somnade om snabbt inatt (inte 1- 1,5h) vilket gör mkt för min sömn ., han har sedan vi började lägga honom i sängen varit duktig på att inte protestera och ljuda så mkt . Men kunnat ligga vaken desto längre.. Så skönt om han kan börja somna om snabbare och förstå att det är SOVA som gäller på nätterna ;) om Adam somnar vid 21:30-23 så vaknar vi för amning vid 1-2 cirka och sen är det dags igen vid 4-5 och så upp vid 7.30-9. Men är drygt om jag måste vara uppe 1-1,5 timmar vid varje gång.. Så det hoppas jag försvinner snart ;)

Igår testade jag kläder vi har i stl 62 och tur var det. De sitter som en smäck ., så nu är det byxor i 56 som gäller och bodys, tröjor och pyjamasar i 62. Så sortera ut lite i 56 nu..

Sista bilden är ifrån imorse.. Han snackar på bilden.. Liten ljudeffekt till den öppna munnen var där med . Älskade hjärta!


Kommentarer
Postat av: Mammi/Mormor

Åh mina älsklingar, herregud redan 2 månadet. Grattis min Prins Adam....måste ses en dag herregud vad tiden springer iväg Love you all 3

2013-02-07 @ 14:29:53
Postat av: Petra

Oj vad han ser stor ut lille snutte. Så fort jag blir frisk ska jag pussa på honom!!! :)

Svar: jaaa det ser han fram emot ;)
Malin Persson

2013-02-07 @ 15:25:44
Postat av: Lena

På 2:à bilden tycker jag han är jättelik dig Malin när du va liten. Måste träffa honom snart :) Kram

Svar: ja jag tycket också att han är lik mig.. han är nog en blandning.. ska bli kul att se hur hans utseende ändras nu fram över :) ja det måste vi.. vi får dra ihop en fika nu en dag.. kram
Malin Persson

2013-02-07 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0