Gårdagen och dagens

Igår rensade jag i mina garderober och la fint.. Blev 3 kassar som ska ges till Ukraina hjälpen. Och lite mer luftigt i garderoberna.. Där är ett par byxor som inte passar mig längre efter graviditeten, höfterna har blivit snäppet bredare. Så fast jag bara har 2 kilo kvar till startvikt så lär de inte passa. Sånt är livet, det bästa är ju att jag får shoppa lite nytt ;) på kvällen åkte vi hem till Nathalie, Kim och Joakim (katten Smulan och hunden Cindy). Vi hade en toppenkväll, mkt snack, bebis skrik, jättegod mat och lite melodifestivalen i bakgrunden. 5 timmar flög iväg och så var vi hemma och alla deckade direkt. Så himla kul det är nu sen man fick barn, man lär känna nya människor och får nya vänner. Livet tar en rejäl vändning på många plan. Det är nya saker att se fram emot, nya drömmar..

Idag har vi kollat på andra gången på ett hus, får se vart det leder..

Vi ska på fika hos Andreas syster och familj i eftermiddag. Mysigt. Jag är dö-hungrig så ska kasta mig över kylskåpet nu och hoppas på att där är något gott att äta (betonar hoppas)...
Det var nog allt för nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0