Nytt

Gåvor till Adam.
En fräck t-shirt från farfar, Monica, faster o farbror från deras Mexiko resa. En jättefin blå handduk av Monicas pappa Bertil o Astrid, tillsist en super tuff mjukdress av Anna som var här på besök idag...

Har haft en toppendag .. Trevligt att träffa Anna igen. Sen fint väder. Tog en tur med vagnen. Stannade till hos farfar, Monica faster Ellie o farbror Robert för att hälsa dem välkomna hem från resan. Sen började helvetet ikväll igen, tidigare än igår. PANIKSKRIK , gråt hysteri .. Man känner sig så hjälplös, INGET hjälper. Gör så ont i en., hela kvällar går åt till att försöka lugna ner honom och f honom att komma till ro.. Idag tog det 3,5h.., :/ usch

Men nu ska jag försöka sova så jag får lite sömn när Adam sover.. Hoppas på en bättre kväll imorgon ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krystar han?

2013-03-01 @ 08:03:38
Postat av: Pappa

Var från mig!

2013-03-01 @ 08:04:28
Postat av: Mormor

Åh vad fina saker ni fått, o vilken mysig dress Anna hade shoppat. Min goa påg så stor han blivit :-) <3

2013-03-03 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0