Shopping!

Idag har det varit storshopping ! Jag är toppenglad och nöjd med mina inköp. Adam fick även lite av moster och mormor .. Moster Petra köpte den fina tunna koftan och mamma älskar ju Pippi , Bamse, Nalle Puh.. Så hon köpte bodyn, byxorna och två par matchande strumpor som inte är med på bilden..

Sakerna jag fick med mig hem är följande: marinblå blus, storhåligt stickad tröja från hollister (snyggt med skjorta under inte lika fint med linne bara), 4 par trosor från hunkiemoeller (eller hur det nu stavas), ett par svarta vagabond kilklacks skor, ett par jeansleggings, ett par gråa jeansliknande leggings, en grön stickad tröja och det var nog allt ..den vita blusen under den gröna koftan är ny från tidigare i veckan.. Supernöjd tjej. Har världens bästa mamma, syster , pappa, sambo och son. Lyckligare kan jag inte bli<3.

Adam är fortfarande krasslig, hostar, snörvlar, hade 37,7 i temp. nu ikv.. Vilket är lite mer än vad han brukar .. Men inte feber, men får hålla lite koll. Han äter okej innu, så det är skönt. Godnatt alla nu ska jag släcka dessa trötta ögon som kämpar så tappert med att hålla sig uppe!


Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Din kropp ser ju helt fantastisk ut, trots att det inte var så länge sen Adam kom, underbart :)

Svar: tack sara :) ja har bara 2 kilo kvar nu.. sen är det kropps toning som gäller.. fast vikten snart är där så skulle jag behöva tajta till skinnet lite ;)
Malin Persson

2013-02-03 @ 14:29:08
Postat av: Anonym

Otroligt fina köp!! Avis på byxorna, måste med köpa! Puss

2013-02-03 @ 16:49:11
Postat av: Petra

Jag som skrev inlägget över ;)

2013-02-03 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0