Sjukstuga

Här har vi en liten leopardkille som har varit förkyld nu i några dagar.. Lite sämre har han nog varit nu de senaste 2 dagarna.. Det hela började i torsdags kväll och än är det inte över.. Han sväljer en massa slem, har slemhosta mkt snor i näsan och nyser.. Nu har han fått två vaglar i högerögat med..
Tyvärr har han svårt att sova.. Han har typ inte sovit något alls i natt (alltså inte jag heller).. Han rosslar och snörvlar.. Så synd om honom.. Och jag känner mig inte riktigt 100 heller.. Tradigt.. Han kom precis till ro hos mig .. Sov 10-15 lin kanske.. Nu är han vaken igen..

Vi fick gå i ösregnet idag ner till Apoteket på lasarettet för att köpa fler filter till nässugen. Då gick vi också in om till på gyn-avdelningen så jag fick bokat en tid tills imorgon. Så då ska vi bli kvitt allt som är sen förlossningen :)

Nu är det matdags för min lille grabb


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Lilly, född i v.35

Men så himla söt! Vart har du köpt den ? :)

Svar: på HM :) kommer i ett set med mössa (med öron såklart) och en vit body med en leopard mamma och baby,..
Malin Persson

2013-02-05 @ 04:43:08
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0