Stor kille

Jag har en stor kille här hemma, var på BVC igår och han vägde 5510g, så stor (tung)han blivit. Vår älskling.
Efter BVC åkte vi och veckohandlade. Skönt att ha det fixat. Andreas och jag satt häromdagen och spånade på maträtter / kvällsmiddagar. Så varje dag har fått en maträtt så slipper vi tänka på vad vi ska laga varje dag.

Imorgon fyller världens bästa syster och moster år. Hela 21 år. Så blir middag hos mamma imorgon och fira Petra lite. Och på dagen ska Adam och jag träffa några andra mammor och deras bebisar på församlingshemmet för sångstund och sen fika. Ska bli trevligt..

Är nöjd med mina insatser för dagen. Hann nästan våtdammtorka hela huset, jag tog bilder på Adam som nakenfis, laga mat, hänga in lite tvätt och gå igenom alla bilder jag hade på kameran (459 bilder blev ist 299)!

Nu sover Adam, antagligen bara för ett tag (sen mat igen) innan det är dags att somna för natten vid 10 cirka..

Bildförklaringar:
Saknar sommar, sol och lite mer värme. Vill ha bort, snö, slask, alla grus och salt plus kylan såklart..

Tänka att för lite drygt 2månader sedan såg man ut såhär.. Gradvis större.. Sjukt! Konstig känsla, svårt att sätta ord och känslor på nu.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj det va väldigt mkt du hann få gjort!:) Och jag längtar oxå efter sol, finare väder. Så tråkigt med barnvagnspromenader i regn, slask, snö, kyla...

2013-02-13 @ 06:52:41
URL: http://Vardagssaker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0