1:a riktiga dagen själva

Vi har varit hemma helt själva från 05:50-17:00 cirka... Jag varit en bra dag, den fick helt klart godkänt. Lillegubben har varit snäll får jag säga.. Vi har ätit, myst, filat naglar och bytat en massa blöjor. Adam sov bara 1,5 timmar på förmiddagen/till lunch. Så vid halv 1 packade vi på oss ut med vagnen. Adam somnade i carporten, så mycket gillar han sin vagn och att vara utomhus. Vi tog en sväng på 30min, väl hemma fick Adam sova i 30min till i carporten för lite extra frisk luft. Det gillade han. Jag känner mig riktigt nöjd med dagen. Var trött på julsakerna nu, så allt åkte ner utom granen. Jag har hunnit med att dammsuga, diska, tömma diskmaskinen, sorterat lite. En riktigt effektiv dag. Ringde även pastorsexpeditionen och bokade dopdag. Ringt lite andra samtal och har beställt hjulskydd till vagnen så man kan köra den inne utan att dra in en massa jord, stenar, löv och skit. Beställde även vyssan lull tossingar till spjälsängen så den kan vaggas. Så nu längtar vi efter ett paket på posten (eller ja Konsum).

Nu ska jag tvätta av hjulen på vagnen så den kan användas under nattens vakna stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0