1månad 11kvar

Sjukt vad tiden går. Idag blir vår lilla knatte 1månad gammal (ung). Adam har firat det med att vara lite för skrikig, han har alldeles för mycket gaser som spökar. Det hörs för mycket från hand lilla mage. Köpt två olika sorters droppar nu, miniform och semper. Och jag försöker undvika allt som kan vara gasbildande och försöker inte få i mig för mycket mjölkprodukter. Så hoppas vi för Adams skull (och ja såklart vår egen med) att han ska slippa denna magont/magknip och alla dessa gaser. Det är inte lätt att vara liten minsann.. Faster Annie kom förbi en sväng idag. Tyvärr så sov Adam (bra för mig och Adam dock) så Annie och Dominic kunde inte mysa så mycket med honom.. Vi åt pannbiff med potatis till lunch som hon köpt med sig. Riktigt gott.. Nu ska vi försöka få Adam att sova, för han är en trötter gubbe i detta nu. Och vi ska äta potatismos och falukorv ...
Trevlig kväll.. Jag ser fram emot mästerkockarna idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0