Anna var på besök

Idag åkte vi till maxi och handlade fler blöjor, Adam och jag. Köpte en trisslott också som jag måste skrapa (det slog mig nu). Sen kom Anna vid 11 så gick vi en runda i regnet. Var helt dyngsura när vi kom hem. Vi åt lite tråkig ihopskrapad lunch, snackade och Anna tog Adam lite så jag ringde några samtal och satte igång en maskin tvätt. Nu försöker vi få Adam att komma till ro, han vill inte riktigt det. Han är övertrött så han borde sova, iaf om ni frågar mamma och pappa..

Imorgon ska mamma komma hit och laga mat till oss och på dagen ska jag träffa pappa och gå en runda.. Lär bli en trevlig dag.. Kul med lite sällskap..

Och förresten, håller på att planera dopet för fullt.. Kul ;) närmar sig..

Sen pratade vi med fotografen idag, så hon skulle framkalla bilderna på Adam och så ska vi träffas och kolla på dem.. Blir nog inte att vi tar fler bilder nu som det var tänkt. Hon tyckte att vi fått bra bilder ändå. Och att momenten var lite lost.. Charmen är ju när de är så små, nu kan man lika gärna vänta till han är några månader till och sitter plus ler. Då jan visar mer av en personlighet.. Så lär nog bli så.. Får se.. Hoppas några bilder är bra :)

Fattar inte att för bara 5 veckor sedan såg man typ ut såhär.. Svårt att ta in..


Kommentarer
Postat av: Anneli

Precis börjat planera för dop jag med :) Skönt förresten att nätterna börjat bli bättre!

2013-01-10 @ 05:29:55
URL: http://Vardagssaker.blogg.se
Postat av: Maria

Ja herregud, tiden går fort! Skönt han sover bättre nu! Kram

2013-01-10 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0