Mammagrupp

Idag var det dags för första besöket med mammagruppen som BVC dragit samman. Vi var 3 st mammor med våra bebisar idag, en mamma var hemma pga sjukdom. Bebisarna som var med idag hette Belle och Elvira, får se vad den sista bebisen i gruppen kommer heta. Det var jättetrevligt, vi pratade om förlossning och lite annat smått. Perfekt för mig som älskar att lyssna på förlossningsberättelser :) så efter 2 timmar åkte Adam och jag snabbt in om maxi för att inhandla blöjor.

Väl hemma tog jag in posten där jag hade fått ett paket. Det var från min faster Marianne. Jag öppnade det och fann till min förtjusning en äppelskrutts-urkärnare !! Hon hade läst i ett av mina tidigare inlägg att vi inte hade en sådan. Så jag kunde inte göra exakt den äppeldesserten som jag ville. Tack igen :)

Nu sitter vi och myser i soffan och jag tänkte snart ta mig samman och plocka undan maten.
Sen hoppa i mina mjukiskläder ..

Har inte så mkt planerat i helgen. Ska DAMMTORKA imorgon, måste verkligen det. Sen ska vi träffa Andreas Pappa och Monica plus småsyskon och på söndag kl11 ska vi infinna oss på hallongården och åka skridskor på deras damm med Andreas mamma och kanske några till (vi har inte fått så mkt info haha)..

Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0