Nästan bara jag och Adam

Igår var jag och Adam på besök hos jobb. Första gången jag körde så långt själv med Adam. Eller ja t.o.m första gången jag körde så långt sen jag vet inte när haha ;) och det var ändå bara till Malmö (cirka 3mil enkel) .. Allt gick jättebra, var kul att komma till jobb och hälsa på, riktigt kul att träffa mina underbara kollegor.. Saknar dem, saknar våra gäster och saknar att vars internationell... Saknar att prats engelska, hur ska jag kunna hålla upp den?! Måste läsa en engelsk bok, skulle behöva prata engelska.. Va fan, känner redan att jag tappar lite på talet haha.. Aja löser väl sig..

Idag har jag lyckats tvätta sängkläder, renbäddat sängen, tömt diskmaskinen, plockat undan disk, sen kom syrran och höll mig sällskap . Andreas skulle ut och äta med grabbarna från jobb och sen kolla bio. Så när Petra kom hjälpte jag henne lite med engelsk läxan, sen tog vi en promenad till stan. Jag köpte en skjorta och ett linne med knappar så man kan AMMA ;) det är allt det handlar om nu.. Och Adam fick en gratis body om jag blev medlem hos Lindex , ja så det förstår ni ju att jag var tvungen till att bli .. Och så handlade jag en body på rea, 50kr.. Det ända jag köpt till Adam sen han kom till världen;) stolt! Plus 3par strumpor som jag också köpte idag.. Men det är allt i klädväg som inhandlats..

Nu ska jag återgå till tv:n och vänta på gubben som precis ringde och sa att han är på väg hem <3


Kommentarer
Postat av: Mammi

Fina grejor, hörs som O Sundberg...hihiihhi

2013-01-24 @ 13:17:16
Postat av: Riccie - Mamma till Lykke 7 veckor

Den e så himla fin bodyn med glasögonen! Stod också och kolla på den men hade hittat så himla mycket annat så blev till att välja bort lite saker.. Men fin är den =)

Svar: ja riktigt söt :D jag gillar den,,
Malin Persson

2013-01-26 @ 11:27:49
URL: http://knoddensmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0