Sängen!

Idag har vi knappt lämnat sängen. Jag har bara gjort det när Adams blöja behövde bytas eller byta miljö om han var trött på sängen.

Fick i alla fall dragit mig upp och satt igång en maskin tvätt, satt igång diskmaskinen och diskade upp lite disk. Så nu känns det som jag gjort något med denna dag förutom att sova, mysa i sängen och pussa min lille prins. Min store prins har inte mått så bra så han har inte fått så många pussar idag :)

Hade en jättetrevlig nyårsafton igår, underbart gäng är vi! God mat och Adam var så snäll så. Jag tyckte tiden sprang iväg, helt plötsligt var klockan 00.00.

Känner hur magen kurrar borde ta något litet att äta innan jag borde försöka sova. För nu sover Adam sen ett litet tag tillbaka. Och idag börjar vardagen (vardagsnätterna) för Andreas börjar jobba imorgon och hans klocka kommer ringa 05:15 och senkvällarna och nätterna med Adam kommer bli mina. Så nu kan det bli lite tuffare, och jag kommer nog behöva sova lite på dagarna med lilleman.

Nu hoppas vi på ett toppen 2013, all lycka, glädje och kärlek till mina bloggläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0