Skypedate

Åhh äntligen fick jag pratat med mina tvillingar på andra sidan jordklotet!! Som jag längtar, och de fick se Adam med..

Som de snackar, några riktiga pladderkillar. De var då uppspelta och pratade i mun på varandra. De hade så himla mycket att berätta.
Jag kan inte förstå att de snart fyller hela 5år, gud vad tiden försvinner. När jag kom kunde de inte prata, hade precis börjat lära sig gå och jag började introducera dem till riktig frukt och inte bara fruktpuréer.. Så mycket kul vi har haft. Nicholas och Dexter förgyllde mitt liv då och gör innu. Det var något speciellt. En av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv (på 1:a plats har vi ju såklart när jag träffade Andreas och fick Adam). När man blickar tillbaka och tänker på den tiden, tiden i USA så finns det mycket man saknar.

Finaste tvillingarna i hela världen , saknar er och hoppas vi ses snart .. Förmodligen efter sommaren. Vi får spara pengar och hoppas på att vi kan åka över och hälsa på ..
Gjorde så ont i mig idag då Nic och Dex frågade om jag skulle komma på deras kalas :/ och jag svarade nej men att jag verkligen ville. Vi vill ta Adam på en kortare flygtur först och inte hela vägen till Seattle .. Så blir Rhodos i juni och om plånboken tillåter kanske då Seattle i september .. Håller tummarna för det iaf ... Nu måste jag försöka sova. Saknar mina USA bebisar som inte är små längre!! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Sötaste tvillingarna! Härligt med lite skype prat! :D o att dom snart fyller 5år! 2 1/2 år sedan vi o hälsade på er! Sjukt vad fort tiden går!!

2013-01-29 @ 22:16:15
Postat av: Mormor

Sitter o läser ditt inlägg o mina tårar rinner ner.....shit va jag saknar dom små liven. Tänk nu har jag 3 pågar mina guldklimpar i livet <3<3<3

2013-01-30 @ 13:48:16
Postat av: Petra

Världens finaste pojkar!! Man saknar de när man ser dem :(

2013-01-30 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0