Snö

Snön har minsann hittat ner till sydskåne med.. :) fint ljus och. Och inte så himla grått och trist.. Ser inte fram emot allt slask och blask nu de ska smälta sen:/ aja så är det..

Imorgon BVC! Spänd! Ska bli så kul att kolla Adams vit och så har jag en massa frågor att ställa..

Idag ska jag till frisören. Mamma får komma och hämta oss så hennes bil är lite säkrare än min och Sigge (min bil) blir inte körd så ofta så han är nog lite för trött och kall.. Ikväll ska jag på ett föredrag in inredning och hur man inreder sitt hem med en röd tråd. Mamma jag syrran och några "tjejer" till :)

Vi försöker oss på rutiner här hemma. Lite kvälls/nattrutiner, pyjamas, nattmål mat varva ner, lugn och ro och sova i sin egna säng. Går väl bra får man säga ändå. Det sämsta är att Adam sover inte lila länge i som egna säng som när han sover tätt intill mig i mammas och pappas säng. Men min kropp (nacke och axlar) säger NEJ till för mkt sovande i vår säng. Så nu kämpar vi efter varje vaket pass på natten med spjälsängen. Det går, ibland mkt bättre än anda gånger. Men jag är nöjd .. Han hamnar bara hos mig på morgonen efter Andreas åkt till jobb. Så sover han så oroligt det passet, och jag sover ingenting om han inte ligger hos mig. Han har så mkt gaser som han brukar kämpa ut då på morgonkvisten (05:00-09:00). Så han bara vänder och vrider och fiser (om vi har tur att han får ute det)..

Nej nu måste jag passa på att värma lasagne innan Adam vaknar och ska ha lunch.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det e galet hur mkt de vänder o vrider på sig. Vår Emma gör det stundtals så mkt så det e helt omöjligt för mig att sova om hon ligger i vår säng.

2013-01-15 @ 14:40:08
URL: http://Vardagssaker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0