Stolt mamma

Är så stolt över min kille som sovit så bra inatt. Dock känner jag mig inte mer utvilad för det, men det är en annan femma.. Adam somnade vid 22:30 cirka, och vaknade 03:30 och sen tog det ett tag innan han somnade om (tyvärr, kunde gått lite snabbare haha) så somnade vid 04:30-05 och sov sen till nästan 08:00.. Och nu somnade han vid lite i 10... Han började bli trött för 1 timme sedan och borde ha somnat så men ville inte ge efter fören nu precis.. Så bästa natten än så längre, han har inte sovit så många timmar i sin spjälsäng innan.. De har han bara gjort om han sovit hos mig i sängen.. Så han kan han om han vill :) får se om vi får fler nätter som denna. Det är ett bevis på att det kan bli såhär i framtiden.. Det finns hopp haha, jag ser ljuset i tunneln..
Nu ska jag hoppa ini duschen, och förhoppningsvis sover Adam sig igenom duschen och föningen av håret.. Så får han en gladare mamma..

:)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så skönt! Jag längtar tills den dagen kommer då min lille kommer sova så länge, just nu känns det väldigt långt borta ;)

Svar: ja du de går upp och ner och det är minsann bara att gilla läget :) det kommer ska du se.. här är det allt från 3-4 timmar,, men det betyder inte att mamma (jag) sover så mkt haha...
Malin Persson

2013-01-31 @ 12:12:25
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0