Torsdag

Fick ett paket från USA idag. Mammas gamla brevvän skickade en massa fina saker. Alltid kul med paket och får mig att sakna mitt älskade USA ännu mer. Skulle så gärna vilja åka dit och köpa en massa till Adam. De har så mycket fint och till mycket bättre priser än här hemma.

Idag har vi mest vara tagit det lugnt. Sov i princip inget alls inatt så när Adam somnade vid 11. Så la jag mig i sängen och fick 1,5 timme cirka. Han sov enda till 14:20 så jag fick till och med ätit lunch och gått på toaletten. De ni, det är vardagslyx när man är hemma själv med lilleman. Vid 15 tog vi vagnen ner till Ica och handlade lite. Blir pytt i panna idag och kyckling fahjitas imorgon. Blåser halv orkan ute idag, fick kämpa i motvind hela vägen hem.. Plus lite uppförsbacke och varorna.. Var tyngre än vanligt.
Har ont i mitt knä nu, hade mina easytones på. Så de slet för mycket på mitt knä.. Får bli vanliga walkingskor nästa tur jag ska ut och gå.

Måste berömma lilla gossen, han är så stark i nacken, fick kämpa lite på mage idag.

Och förresten: när ska man finna tid till att läsa ?!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1370180/images/2013/pic_50e5ad3bddf2b3407e001dae.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0