Vart tog denna helgen vägen?

Igår kom tant Cattis förbi och hälsade på Adam för första gången. Han fick n jättefin militärflygs dress och thai boxnings shorts.. Riktigt cool kommer han vara i dessa outfits. Catrin var så pass rutinerad så hon hade en extra tröja med sig, vilket visade sig vara väldigt smart då Adam kände för att bajsa på den tröjan hon kom i ;) så är det när man är van vid vad småbarn kan göra. Annars skulle hon gått med en bajsfläck på tröjan ut på restaurang i Trelleborg med några vänner på kvällen :) hade nog inte varit så populärt haha. Jag gjorde pannkaksfika till oss och vi pratade om hennes jorden runt resa som hon ganska nyligen kommit hem ifrån. Sen tyckte hon nog jag så lite halv luffig ut så hon frågade om hon skulle platta mitt hår. Javisst blev mitt svar. Är ju tyvärr inte så ofta det prioriteras nu mera. Inte de senaste veckorna isf. Så kände mig extra fin igår.

Sen på kvällen kom Christian, Sofie och Alice till oss på lördagsmys med pizza och snack. Vi fick lite små tips och råd till vår lilla buse bebis . Och inatt har han inte sovit hos mig utan i sin spjälsäng vid mig. Dock sover han inte lika många timmar i sträck i spjälsängen som han gör när han ligger tätt intill mig i vår säng. Men jag sover bättre och vi alla sover tryggare i vårs egna sängar. Så lär bli så i fortsättningen. Kommer bara bli lite meckigt i veckorna när Andreas jobbar. Jag blir ju så bunden till sovrummet.. Och Adam lär ju gnälla, grymta och skrika.. Så ja vi får väl se hur vi ska lösa det på bästa sätt för alla..

Nu ska jag försöka vila lite. Är trött efter natten. Andreas var tvungen att sticka in till jobb 2 timmar och är hemma igen id halv 2. Ska fixa lite hemma och sätts upp lite saker/lådor på vinden. Kanske ta en sväng förbi farfar och Monica ..

Nu ska jag verkligen vila och sluts skriva !!! Bums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0