What a night

Vilken kväll och natt. Andreas kämpade tappert med Adam nästan hela kvällen. En massa gnäll varvat med skrik och lite då och då var han nöjd. Han blev ammad, blöjan byttes, han vaggades osv osv. Kom bara till ro och sov 5-20 minuters intervaller när han äntligen somnade. Men mamma och pappa fick inga powernaps inte. Detta pågick om vartannat från 19:30 till 01:30/02:00 innan han äntligen somnade vid mitt bröst i sängen efter att ha ätit. Då vi inte vågade flytta honom fick Andreas lämna sovrummet och sova på soffan i 3 timmar. Detta så vi skulle få en någorlunda sömn i 3 timmar. Då var det dags igen. Han fick mat, sov i 2timmar. Bajsade sedan, Andreas bytte och vi hade turen att han somnade om direkt bredvid Andreas och sov i 1,5 timmar till. Men vilken natt, jag kände mig tom på idéer, kände mig värdelös. Vad i än gjorde så var inget okej. Inget funkade. Och vi ville bara sova. Vilket Adam egentligen också ville. Puh vilken kväll/natt, hoppas denna blir bättre. Sånna långa pass hoppa jag inte han tänker ha med mig söndagar-torsdagar!! Då är jag helt själv..

Efter frukosten när Adam somnat intog jag sängen och sov i 2 timmar.
Nu kollar vi på ishockeyn, jag ska snart hoppa in i duschen. Vi ska iväg till pappa som fyller hela 52år idag.

Stort grattis världens bästa pappa/morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0