Här igen

Här sitter jag o soffan. Adam sover och tv:n står på. Väntar på att mannen ska sluta jobb idag och ha semester i 4 v. Ska bli så underbart. Att få spendera så mkt tid tillsammans. Vi ska upp till Norge och hälsa på min väninna Silje och hennes kille Vegard. Och så ska vi även in om smögen med. Här ska det frossas i räkor o skaldjur. Mummsfillibabba!!!

Mamma och hennes sambo ska komma hit o grilla idag. Mammas sambo Peter har sina barn nere på besök från Sthlm. Så blir grillning idag. Imorgon ska Adam och jag på 1års kalas för Kian . Sen ska vi grilla med Patrik och Erika.
På söndag kommer Nathalie Kim och Joakim på besök. Ska bli så kul. Andreas träffar inte dem så ofta. Så ska bli kul att även han ska se Joakims framsteg. Han är 3 v äldre än Adam. Jag träffar ju många bebisar i Adam ålder, flera gånger i veckan. Men det gör ju inte Andreas, så alltid kul när vi ses allihopa med barn :)

Idag var Adam och jag med morfar/pappa o fikade på Nybostrand . Mysigt mysigt :) och så var Gizmo med. Vår hund. Adam älskar honom.

Trevlig helg o semester till de som har semester nu. Adam blir förresten 7mån på söndag. Helt sjukt vad tiden går.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var jättetrevligt! Gör jag gärna igen! KRAM!

2013-07-05 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0