Fredag

Så var det äntligen helg.

Idag överkom jag min rädsla över att klippa Adams naglar när han sov.. Gick över förväntan bra .. Så det får det bli nästa gång med..

Idag tog jag mig ner till stan en sväng. Skulle kolla efter en födelsedagspresent till Dominic, Adams kusin fyller 1år på måndag och vi ska på kalas på söndag.. Har redan köpt en men nu är vi färdiga.. Hittade en sak idag. Sen provade jag en massa olika byxor som jag tänkte ha till dopet (blev inga, blir kjol ist) sen hittade jag ett par byxor som Adam ska ha på dopet. Så fick i princip fixat allt jag skulle :) skönt. Sprang på Nathalie, Kim och Joakim . Så blev fika / lunch . Riktigt gott och väldans trevligt ..

Haft en trevlig kväll. Ätit lite små tapas, god pasta, äter just nu osthjätan (de nya ostbågarna) riktigt goda de med. Min pappa kom förbi en sväng. Snart kallar sängen.. Imoron är det fullbokat och ja lika så söndag.. Så helgen lär väl springa förbi som vanligt.. :/ :)
Förresten åt jättegod chiliconcarne igår.. Mums, det var ett tag sedan.. Gårdagen spenderades på öppna förskolan.. Adam och Joakim älskar sina händer, eller låter deras mammor den svälta? ;) bilden på mig är från idag i de toppenfina vädret ! Och i sängen är det Adam från igår. Söte unge , så kan man ju också sova;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0