Måndag

Soliga måndag! Bra start på denna veckan. Natten var okej, Adam somnade 20:00, vaknade 23:30, åt och somnade ganska snabbt, vaknade sedan 03:30 för mat, somnade ganska snabbt och vaknade sedan 04:30 och ville inte somna om. Så 05:00 tog pappa och underhöll Adam i 20min så jag kunde vila lite. Sen var det dags för honom att köra till jobb. Då var Adam och jag uppe till 05:45 och la oss sedan och sov till 07:00... Och detta var en bra natt ;)

Resten av dagen har jag bockat av en massa på min att göra lista .. Så det känns skönt. Mkt planerat denna veckan. Imorgon föreläsning på öppna förskolan om första hjälpen på bebisar, sen till frissan för färgning och klippning. På onsdag fika med höggravida Camilla (ska ha barn imorgon, hehe) sen åka och fixa Andreas kostymbyxor till dopet då de är för långa. Torsdag är det dags för BVC och sprutor som vi inte längtar till :S... Och Adam blir 3 månader! Till helgen är det dop förberedelser, hämta älskade Silje på tågstationen i Malmö och dop. Vilken vecka :)

Hoppas snart Andreas kommer innanför dörren så vi kan börja med maten. Är riktigt hungrig som vanligt !!! :)

Mammas stora kille! Foton från idag och ett från i torsdags..


Kommentarer
Postat av: Petra

Gud så söt han är! Lilla prinsen :)

2013-03-04 @ 20:40:05
Postat av: Pappa

Kär påg!

2013-03-05 @ 09:22:57
Postat av: Mammi/Mormor

Mormors goding <3

2013-03-07 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0