Snö snö snö

Ja som alla säkert hört så snöar de i Skåne ... Sådär kul tycker vi det är.. Var är våren. Den lyser med sin frånvaro. Jag har iaf skottat idag. Säger bara fy fan. Har känningar i ryggen kommer nog inte vara skönt imorgon ;) men fin fint blev det. Jag är nöjd. Tog vagnen ner i snörusket och reklamerade en tröja på hm som var snesydd. Väldigt snälla, fick en ny trots att jag slängt kvittot. Köpte också en skinnjacka till Adam, pappa ville att sonen skulle ha en skinnpaj till våren;) köpte en 68.. Ska fundera på om vi ska ta en i 74 istället.. Ska överlägga med Andreas vad vi ska göra.. Men den ser handla stor ut ändå, så tror vi behåller 68:an.. Han kommer bli en sån cooling..
Det trodde expediten i affären med;)
Var ändå ganska skönt att komma ut en sväng efter att ha suttit inne i lägenheten de senaste två dagarna. Sen kom mamma vid lunch , hon har gått och ramlat och skadat sig ordentligt. Så hon ligger och ojjar sig i sängen i väntan på doktorsbesök.. Så Adam och mormor vilar lite..

I helgen var Andreas sjuk, och även i måndags. Så helgen var ganska lugn.. Nu till helgen ska vi ha Nathalie, Kim och Joakim på besök och söndag kommer mamma och Peter hit en sväng .. Idag är det redan onsdag, shit vad tiden springer iväg.. Veckorna rusar..

Kolla sen fräcka chokladskålen.. Sån ska jag göra en dag. Kan nog inte vara så svårt heller. Behöver ju inte vara exakt som den på bilden, kan ju göra något liknande.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag gjorde små söta chokladskålar till vår lilla tjejs dop som jag fyllde med hallonmousse, jättegott. Penslade muffinsformar med 2-3 lager mörkchoklad. När det kylts ner så va det bara att skala loss muffinsformer o kvar fick man söta chokladskålar ;-)

2013-03-20 @ 17:19:17
URL: http://vardagssaker.blogg.se/
Postat av: Pappa

Cool min!

2013-03-20 @ 21:49:00
Postat av: Mammi

Så fint det var med lallaskålen :-)

2013-03-21 @ 12:44:58
Postat av: Lena L

Han e ju för go, lille Adam ❤. Kram

2013-03-21 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0