Äntligen fredag

Idag har Adam och jag varit på mammagruppen på Bvc. Och jag brukar ju alltid passa på att väga honom när jag är där så på 17dagar hade han gått upp från 7590g till 8030g han är nu 5 mån och 17dagar gammal. Stora killen. Han börjar bli tung minsann.. Jag ville mest kolla vikten pga att jag ammar knappt Adam mer. Han vill inte. Allt annat är så mkt mer intressant och gröt är godare (ja annan puré mat med) så det var skönt att se viktuppgången. Då får han i sig mat som han behöver.
Sen träffade vi pappa/morfar i stan för en fika. Jag växlade pengar till resan. Vi åker ju till Rhodos nu snart och så fixade jag bröllopspresenten till morgondagens brudpar plus en blomma och en morsdagspresent till kära mammsi.

Nu ska vi snart på kalas till Andreas lillasyster. Hela 8år blir hon. Stor tjej.

Imorgon bröllop som sagt och mamma ska passa Adam . Kommer gå galant;)
Känns bra.

Adam sitter så himla fint nu, han är så duktig. Och han är så in i bomben nyfiken på ALLT. En riktig busunge. Han älskar att sitta och leka på golvet med ALLA sina leksaker. Och han är inte lika svårflörtad nu mera;)

Ha en toppenhelg alla för det ska vi ha. Ska lägga upp en bild i helgen på hur fina vi kommer vara imorgon på bröllopet. Inte ofta man får gå på bröllop ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0