Halsont :(

Kände inatt när jag var uppe med Adam att min hals började krångla. Och har inte blivit bättre idag.. Känner mig svullen i örongångarna och halsen är irriterad. Hoppas inte detta eskalerar eftersom vi snart ska till värmen.

Får stoppa i mig lite piller, o knapra fisherman's friend.

Idag har Adam och jag åkt buss för första gången. Det gick bra. Men lite fler resenärer som kunde erbjudit sin hjälp hade ju inte varit fel. Och busschaufförer som paying more attention ro their travellers!!! Men men nog om det.

De var kul att träffa mina gamla och en massa nya kollegor.
Och i förmiddags var vi på öppna förskolan.

En fullspäckad dag.
Adam är så himla duktig på att äts riktig mat. I puréform såklart. Är så stor över honom. Så skönt när det väl funkar, inte varje måltid han är hungrig och koncentrerad . Men så länge jag får i han vad jag tycker han borde äta så känns det skönt. Ibland tar det 5 min och bland 15:)

Jag ska snart hoppa i loppebädden. Imorgon är det ännu en fullspäckad dag. Sista babysimmet, hem och duscha, lunch och ta bussen till Malmö till MAS. Hem o äta sen sängen!


Fästningen tillhörde vår katt. Låg på köksgolvet när jag kom hem idag.

Min outfit för dagen och Adam i vagnen på bussen.

Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0