Måndag och en spännande vecka

Måndag och Adam sov till halv 7 imorse. Mer sånt (även om jag varit uppe o stoppat nappen i munnen 2-3 ggr o gett mat en gång) så är det ganska mkt skönare att gå upp halv 7 än 04:30-05.00. Dagen blir då himla lång när man ska gå upp som en zombie kl 05. Idag har jag diskat o tvättar lite. Plockat undan. Har även börjat plocka undan sånt dom Adam inte använder mer, babysitter, babygym så vi får mer plats att röra oss på . Har även organiserat lite av Adams leksaker. Så inte allt ligger på golvet o samlar damm. Vi ska ju snart på semester 1 vecka så har mkt att planera o gå igenom denna veckan. Jag ska börja gå igenom packlistor o skriva till på packlistorna. Imorgon ska jag in o hälsa på jobb. O på onsdag är det sista gången på babysimmet o sen ska vi ta bussen till Skånes universitets sjukhus ( alltså Malmö sjukhus) . Jag ska till Allergimottagningen för en årlig koll. Så onsdagen blir intensiv. Adam o jag har inte åkt buss än så detta kommer bli första gångerna , både på tis och onsdag.

Nu ska jag mata Adam o njuta av vädret. Trevlig vecka på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0