Min födelsedag! Bara min dag

Har haft den bästa födelsedagen ever. Första födelsedagen med min älskade son. Han var i sitt esse hela dagen, charmade och snackade med alla. Så himla go' !
Jag känner mig helt konstigt lycklig. Känner mig varm o glad över att ha en sådan fin familj som jag har. Så generösa o underbara. Jag har fått så himla mycket fina saker i mina paket.

Ni kan se allt på bilden nedan!

Blev en lyckad dag helt enkelt. Jag hade bakat pecannöt/kola paj, hallonmuffins o chokladbollar rullade i pärlsocker och färgglatt strössel.

Allt blev uppskattat och fick beröm. Så det var tur det.
Sen blev det lite korvgrillning med de s var kvar i solen på trädäcket. Allt är nu undanplockat, diskat eller i diskmaskinen. Det enda som står framme är mina fina gåvor. De pryder hyllan så fint.

Kan inte nog tacka alla som varit med och gjort min födelsedag till den bästa. Alla gratulationer på Facebook, sms, samtal, vykort osv.

Jag är en lycklig tjej.

Nu ska jag hoppa i säng med ett leende på läpparna med min ängel sovandes i sängen bredvid. Kan inte bli bättre. Älskar mina killar<3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är värd allt detta, Malin!

2013-05-10 @ 08:39:19
Postat av: Anneli *barntipsbloggen*

Grattis i efterskott! Massa fina presenter och fikat lät riktigt smaskigt :)

2013-05-12 @ 10:42:31
URL: http://barntipsbloggen.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas du blev nöjd med allt :) <3

2013-05-14 @ 06:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0