Shopping

Igår fick jag shoppat lite av presentpengarna sen min födelsedag. Idag blir det något till. Så himla kul. Älskar att shoppa. Ska bli skönt att amningen snart är över för denna gången. Vilka sorters kläder man kan ha ökar ju.

Nu ska vi gå ner till öppna förskolan, sen in om affärerna och till sist in om vårdcentralen där jag ska ta blodproppar inför mitt besök på Allergimottagningen nästa vecka. Sånt gillar jag ju inte, men det kommer gå bra. Tar ju inte så lång tid. Mamma o syster ska vara där o ta Adam. Nej nu blir det ut i regnet! Tar bilen..


Kommentarer
Postat av: Lena

Snyggt Malin :) Kram

2013-05-21 @ 12:11:01
Postat av: Pappa

Blodproppar?

2013-05-21 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0