11 månader idag

Idag blev Adam hela 11 månader gammal. Snart ska vi fira Adams första år. Ska bli kul. Jag ska bjuda på ett kak/dessertbord. Ser fram emot att baka och fixa allt. Får väl försöka fixa det lite några dagar innan och sedan det sista dagen innan. 

Idag har vi varit på öppna förskolan, vilat, handlat och åkt in och mamma/mormor för att säga hej. 

De fyra kommande dagarna är det fullt ös . Imorgon ska vi till Nathalie och Joakim på playdate med en massa barn. Sen är det hem och börja städa. Vid 18 kommer Patrik Erika och Heidi på middag. På lördag kommer Kim Nathalie och Joakim på middag och bus. På söndag är det babysim på fm och sen är vi bjuda hem till min chef Vanessa med resten av mina kollegor från receptionen . Måndag ska pappa Petra och jag fira pappa dagen efter farsdag med Beth Hart konsert på KB i Malmö . Vi ska också äta mat innan på någon restaurang i närheten .. Alltså vid Möllan någonstans, ska bli kul. 

På tisdag bästa vecka är det buggkurs igen. Så det är fullt ös nu några dagar framöver., 

Nu kallar snart sängen. 

Min två älsklingar .. Lilla älskling börjar bli så stor❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0