Flitiga lördag


Filmen bi rullar på tvn. 

Vi har ätit pannkakor till middag
En riktig godis lördag. 

Jag var så sugen på kycklingsallad när det började närma sig lunch. Så fick ringa ner till Casablanca och beställa en. 

Idag har vi varit flitiga, eller mest Andreas. Har spikat trösklar till sovrummet och arbetsrummet. Gipsat in en bjälk, skruvat upp två väggskåp. Organiserat i skåpen, dammsugit, tvättat osv osv. 

Nu ska jag måla naglarna sen ska jag nog krypa ner i sängen. Adam har ju en vana att vakna 04:30 VARJE morgon. Idag var det väl okej då han somnade 18:45 och sov hela natten till 04:25. Så jag fick sova från 21:30-04:25.. Så var ändå lite utvilad .. 

Hade inte skadat med lite fler timmar. Men idag klagar jag inte. Det var en drömnatt. Godnatt allihop :) inte lätt att vara småbarnsföräldrar . Då är det okej att lägga sig 20:30-20:45. 

Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du fick sova gott!

2013-11-03 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0