Hela Sverige bakar

Sitter och kollar hela Sverige bakar på datorn. Går så dåliga program på tvn på dagarna. Och eftersom vi lägger oss tidigt varje kväll. Så har jag sedan några veckor tillbaka börjat se programmen dagen efter. Är himla nöjd, nu får jag lägga mig tidigt och se bra program på dagen. Toppen kombination ...

Ikväll blir det ryggbiff med pommes och pepparsås. Och vi ska vara mysa och ta det lugnt . Har varit så mkt de senaste dagarna. Sen i helgen ska vi fixa lite i huset. Ändrade om i vardagsrummet förra helgen. Så blir till att fixa det sista . Sen på söndag ska vi på babysim. Mellan 11-12 ska mamma, Petra, svärmor Aino och jag till Ullahill på julstämnings tips och pyssel . 

Trevlig helg alla!

Bilden är på de flesta från mammagruppen.. Fattas två tjejer.


Trött kille i somras. Ser så skönt ut


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder!

2013-11-01 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0