Julinspiration på Ullahills

Imorse blev det först babysim sen snabbt hem och vidare iväg til västra virestad för inspiration. Efter 1,5 timmes föredrag fick jag en massa energi, idéer och jag ville bara hem och göra lite små förändringar. 
Nedan kommer ni se några bilder från föreläsningen och sen från vad jag förändrat här hemma. Ena bilden är ingen pyssel förändring bara att ljusstaken fått en ny plats på köksbordet tsm med marrimekko skålarna. 










 
Lite garn här och där gjorde susen. Fattas bara en kvist i vasen på badrummet och lite annat som ska pysslas samman . Men behöver lite mossa, kvistar, mjukt grane osv. Kommer bilder när det väl blivit av kan kan lova. 

Efter inspirationen åkte vi till maxi och handlade, Adam fick ett par vinterkängor. Väl hemma fick vi vars en raket i rumpan och far rundor i huset. Plockade unsdna, dammsög, satt in alla matvaror, matade Adam och jag började göra lite smaskigt till eftermiddagsfikat. Andreas syster Annie och sambo Peter och deras barn Dominic Adams kusin kom på besök. Blev glass med chokladkross och en bär/frukt sallad på färska jordgubbar, blåbär och granatäpplen. Mkt uppskattat, friskt och gott. 

Nu kallar sängen. Sov dåligt inatt :/ Andreas var ute och svirade till kl 03 och jag var mest uppe en massa tyckte jag. Var det inte Adam så var jag på tis och tömde blåsan (som måste varit extra liten i natt). Sen en dag med fullt ös på det. Nej sängen är min bästa vän, i alla fall vid denna tiden på dygnet. 

Vi hörs säkert imorgon 😃 

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fint det blev!! Vi får köpa lite mössa och sånt så får jag och mamma komma och så får vi alla göra fina saker tillsammans ❤️

Svar: Ja de får vi 😃😃😃❤️
Malin Persson

2013-11-03 @ 21:19:25
Postat av: Pappa

Fint med små medel! Bra!

Svar: Ja visst är det 😃
Malin Persson

2013-11-04 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0