Söndag och måndag

I söndags var vi bjudna på en härlig 3 rätters middag hos min chef och vän Vanessa. Var kul att träffa mina härliga arbetskamrater .. Man saknar dem och många av våra härliga gäster. 

Bjuder på lite bilder sen i söndags 









Igår var det dags för konsert, Känner mig så himla privilegad att få se henne en andra gång. Första gången var med Andreas i London för nästan exakt 2 år sedan. 
Vi åt god mat på bright bar and grill på Bergsgatan vid Möllan och gick sedan till KB. Vi möttes av ett nästan smokat KB. Vilket var så himla kul då hon inte är så känd. Men det har nog börjat att vända i och med samarbetet med Joe Bonamassa. De har spelat in 2 skivor där de tolkat gamla klassiker. Beth bjöd på en enastående fantastisk spelning. Vilken energi, en röst som INGEN annan! Det var en mycket lyckad kväll. Jag kan varmt rekommendera er att klicka in på youtube och lyssna på några låtar.. BETH HART alltså..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0