The weekend

Har varit en busy helg minsann. Igår åkte jag och syster till Malmö en sväng. Mysigt att gå lite på gågatan är inte ofta man är där mer. Blir ofta emporia eller något annat shoppingcenter . 

Jag fick fixat några farsdagspresenter till Andreas från Adam. Älskade muggen. Hade sett den på lagerhaus hemsida och tänkte den ska han få. 

Jag fick köpt lite av varje. Blev en tröja och strumpbyxor på hm, sub på subway, lite smått och gott från lagerhause, lite cider till kvällen och torkarnas på biltema plus våtservetter till Adam på Ö&B. Lyckad minishopping. 

Vid 16 kom våra älskade vänner . Vi är mycket glada i er Kim oj Nathalie och Joakim såklart. Så kul att vi träffat er. Vi trivs i ert sällskap. 

Testade ett nytt recept jag råkade hitta på blogg.se när jag loggade in härom dagen.

Nötfärsbiffar i sås som bestod av bla sambal olek, grädde fond och tomatpuré, körsbärstomater rosmarin purjolök mm.
Blev riktigt lyckat, mkt gott. Till hade vi klyftpotatis och sallad.

Till dessert blev det brownies sen fredagen jorgubbar hallon mango sallad vaniljvisp och dajmsnacks.

Vi åkte in om och sa hej till mamma Peter och min syster innan vi nu är på väg till min chef för middag med mina härliga kollegor. Är några nya som börjat sen jag gick på mammaledighet. Så ska bli trevligt. 

Här kommer några bilder från helgen. Så hörs vi! Imorgon är det dags för Beth Hart konsert på KB med pappa och syster!!



Finaste pappa , grattis på farsdag❤️








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0