Halloween

Adam vaknade 04:40 som vanligt. Ska dock försöka ändra/rucka lite på sovgränserna på dagen och se om vi kan då lite ändring på detta. Funkade inte sist vi provade men de var ett tag sedan. 

Vid halv 10 tog vi oss till öppna förskolan. Och väl där ser vi en massa små häxor, pumpor, vampyrer, spindlar i spindelnät som hänger i taken. Vi hade glömt att det var halloweenfest på förskolan. Så det var riktigt kul. Adam hade en massa bry med alla utklädda. Han tittade och tittade och tittade lite till 😃 fröknarna var också utklädda så Adam kände igen deras röster men förstod inte helt. 

De hade bett oss att baka kakor (hade jag missat) men det gjorde inget då där var en hel buffé med kakor. Gott var det. 
Mamma messade imorse och sa att hon hade lunch till mig. Så nu är jag verkligen mätt. God lax med romsås plus kakor! Kunde inte blivit bättre. 

Adam sover. Jag har krupit ner i soffan. 

Ikväll är det daga för ljusparty hos Erika 😃 ska bli kul. Mamma och Petra ska också med.. 

Happy halloween everyone!👻🎃

Så fint med färska blommor. Tack vare syrran!

Har ju gjort lite ändringar här hemma. Dock inte ger färdigt väggen ska spacklas o målas i lite här o var. Och se 4 vita skåpen till höger ska upp på väggen ovanför emmastolarna. Och kistan ska ställas på väggen till höger. Så allt är inte helt klart än.. 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser bra ut!

2013-10-31 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0